Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Η πλειοψηφία κερδίζει;


Ένα χέρι παιδικό
Ίσα ίσα έφτανε το σύρτη της εξώπορτας
Κι η ανάσα κομμένη
Στο σαλόνι κάποιοι προσπαθούσαν να μάθουν την αλήθεια
Το ραδιόφωνο παλιό και μια κεραία υψώνονταν σαν τον κισσό έξω από το παράθυρο
Το τραγούδι έρχονταν από μακριά
Με πολλά "χιόνια" η γιαγιά έλεγε
"Εσύ θα ακούς αν είναι κανείς έξω"
Αυτό ήταν αποστολή
Αυτή ήταν η πιο σοβαρή δουλειά που είχε κάνει μέχρι τότε
Οι χτύποι της καρδιάς έφταναν μέχρι τα αυτιά μαζί με τη μουσική
Ήξερε πως αυτό που συνέβαινε στο σπίτι
Κάτι τέτοια βράδια
Ήταν μυστικό
Γιατί, δεν καταλάβαινε
Ούτε γιατί η μαμά έκλαιγε ένα βράδυ που ο πατέρας άργησε πολύ να επιστρέψει
Κι έτσι έμαθε να φοβάται τις μακρινές χρονικές διάρκειες
Ήθελε πάντα το τώρα
Δεν ήταν πείσμα
Ήταν ασφάλεια...
Όταν έρθει η Δημοκρατία, έλεγε ο πατέρας...
Και τότε άρχιζε το όνειρο
Τι είναι Δημοκρατία; είχε ρωτήσει πονηρά ένας άγνωστος στο τρένο
Δημοκρατία είναι "η πλειοψηφία κερδίζει" του είχε απαντήσει
Και κείνος κοιτούσε δακρυσμένος έξω από το παράθυρο...
Η πλειοψηφία κερδίζει, μονολογούσε
Καθώς περνούσαν τα δέντρα γρήγορα μπροστά τους με ταχύτητα...
Η πλειοψηφία κερδίζει;
hana

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/11/12, 6:39 μ.μ.

    όμορφο ταξιδάκι μ' απρόβλεπτο τέλος
    καλό βράδυ Hana μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήξερα πως κέρδιζε πάντα ... τώρα αγαπημένη μου δεν ξέρω τίποτα, όλα λάθος όσα έμαθα, όσα γνωρίζω.

    Καλημέρα
    να περνάς καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο, Λεβίνα μου... :(
      Καλημέρα, καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα Hana μου!
    μακαρι να υπηρχε σωστη δημοκρατια...
    Οπως τη μαθαμε καποτε στο σχολειο!
    Μα λυπαμαι βαθεια πλεον...μου φερνει δακρυα στα ματια το δυστυχες καταντημα μιας χωρας με τετοια ιστορια!
    Γιατι δωσαμε την δημοκρατια κ την καταχραστηκαν στον εσχατο βαθμο....
    Φιλια πολλα κ ελπιδες πολλες για ενα καλυτερο αυριο ή....μεθαυριο!!! (ισως αργησει λιγο,μα πιστευω οτι θαρθει!!!! ) ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου vailie, η πίστη στα ιδανικά είναι το οξυγόνο των υγιών ανθρώπων...
      Η ιστορία συνεχίζει να απαρτίζεται από πράξεις...
      Οι πράξεις εξαρτώνται από τις ιδέες και οι ιδέες από τους ανθρώπους...
      Στον άνθρωπο και τις ιδέες του ανήκει το μέλλον...
      Εύχομαι κι εγώ να είναι δικαιότερο...
      Σε φιλώ, καλό ξημέρωμα...
      :)

      Διαγραφή